Myspys...

Kände att jag var tvungen att göra något oväntat här hemma.. Allt för att ha en chans att trivas bättre.
Är ingen big fan av tomtar och jul och sånt, men får väl anstränga mig lite...
Blev ganska fint ändå tycker jag. Är ju inget rött i gardinerna och stjärnan måste pillas lite på för att få ordning på den helt. Men man kan ju inte göra allt på en dag.. Jim kommer väl få chock när han kommer hem imorgon, om han ser det vill säga...=P
Känns lite tidigt att sätta upp dessa gardiner redan, men lika bra att göra allt på en gång när man ändå har energin.
Titta så fint! =D


Annars rullar det på som vanligt. Är ruskigt dålig på att uppdatera här bara..
Om jag inte jobbar eller är ute och gör vägarna farliga så våldgästar jag nån som bjuder på kaffe... Har man tur kan man få möjlighet att lukta på bebisar med..
Angelica blir bara sötare för varje gång jag ser henne. Och just nu gör jag allt för att förutse vilken ögonfärg hon kommer få.. =D Varierar varje dag mellan brun, blå och melerade. Spännande att se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det där var julgardiner helt i min smak! Jättefint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback