Långledig!

Det skall bli riktigt skönt att vara ledig nästan 4 dagar. Hade det inte varit för att man skall in på ett möte imorgon under ett par timmar hade det ju nästan varit ännu längre eftersom jag bytte från kväll till dag idag och inte börjar förän på måndag fm. Var ruktigt gött att sluta vid lunch idag så man hinner hem och städa undan och greja så man får hela kvällen ledig också idag. Har inte städat färdigt lgh heller, tänkte ta det en ledig dag så kanske man kan lura någon dumming som hjälper en så går det ju fort och smidigt. Här hemma har jag inte heller gjort så mycket. har ju mest bara jobbat. Är lättare att få nått gjort när man är ledig och inte har tider att passa. Skulle behöva köpa lite nya sommarkläder också nu när det är så varmt,men jag vet inte riktigt hur jag skall få pengarna att räcka till den här månaden ändå, så jag får nog fundera ut ett sätt där man fixar fram snabba cash, eller vänta tills man fått tillbaka på skatten. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback