Kryper i kroppen..

Jag vill snart krypa ur mitt eget skinn. Hatar den här känslan som ofta kommer över mig när jag är trött och rastlös samtidigt. Inte bästa tillståndet att befinna sig i när man skruvar bänk. Men nu sitter alla delar ihop och det enda som fattas är lite olja på den innan det kan användas. Får se om man får tid till det innan man måste ha platsen i den. Och du Tessan: Mitt tålamod fanns nästan ända fram tills dess att dörrarna skulle skruvas fast.. ;-) -men jag gick till datorn och satte mig tills allt var klart så vi är fortfarande vänner här hemma..=P

Imorgon har jag satt mamma i jobb också. Hon skall komma och hjälpa mig att packa porslin tänkte jag..;-) Är det någon mer som vill ha nått att göra så vet ni vart jobbet är... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback