Hur är det möjligt?

Hur är det möjligt att det jag hade i min lilla etta i stan kan överbelamra en stor femma? då var det ändå inte mycket möbler jag tog med utan mest saker. Det är kartonger överallt. Och dessutom har jag kvar massa städgrejer i stan eftersm jag inte hunnit städa. Och dessutom, hur skall jag få plats med det här? Vissa saker kan vi behöva här eftersom Jim inte äger mycket från innan. Men han har ju inget ordentligt städskåp så jag tror vi får försöka tömma fler garderober så vi får plats med det i ena och sedan resten av mina kläder i en annan. Hmm, jaja... jag kanske kommer i ordning lagom tills vi hittat någon annanstans att bo. Även om att flytta igen just nu inte lockar allt för mycket..=P Och hur tänker man när man renoverar ett badrum och kaklar väggar och hela köret utan att det finns ett eluttag? Måste vara gubbar som gjort det..;-) Tur att jag inte torkar och plattar håret varje dag. Då hade det blivit jobbtigt.

Nä, nu är det väl bara att bita ihop och försöka få lite mer gjort..

Kommentarer
Postat av: Tessan

F ö r l ä n g n i n g s s l a d d, stavas det...Har samma problem...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback