Börjar få panik..

Skall vara färdigflyttad om tre veckor i stort sett eftersom det är min sista hellediga helg. Men nu har jag panik. Har inte hunnit köpa det jag måste så jag har ingenstans att göra av mina kläder eller andra prylar här. Och jag har inte ens börjat packa. Så nu skall jag snart se om det blir en tur för att provköra en bil idag, annars skall jag hämta flyttkartinger och börja. Annars kommer jag nog få magsår inom de närmsta veckorna.. ;-) Varför skall det vara så tråkigt att flytta, även om man vill? Allt skall sorteras och packas och man vet inte i vilken ände man skall börja ju.. Men det finns ju inget annat än bita i det sura äpplet och sätta igång..
Vet inte om det är bra eller dåligt att det inte är lika fint väder idag som det var för ett par dagar sedan. Man slipper ha dåligt samvete för att man är inne men samtidigt har man ju inte lika mycket energi...
Jeje, nu frukost - sedan ta tag i dagen och få något gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback