Jim chockar mig..

Haha.. Idag gjorde Jim nått jag aldrig trodde han skulle göra.. Satt vid frukostbordet idag och frågade på skämt vart mitt påskägg var. Och vad tror ni stog på köksbordet nu ikväll när jag kom hem från jobbet? Jo, ett påskägg sprängfullt med godis. =) Då blev jag jätteglad, hihi..
Annar har det nog inte hänt så mycket nytt. Börjar komma underfund med datorn nu.. Nu är det bara firefox som muppar sig ibland. Men det går att leva med..

Nu skall jag gräva lite i mitt påskägg och kolla på tv.. Chip och hej!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det var ju tur att han hade införskaffat lite påskgodis till dig nu när jag fick ge mig iväg...=) Vi får ta igen det en annan dag! Kram och Glad Påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback