Känns som det kvittar...

Har varit en sån dag idag..
Känns som en evighet till semestern, kan lika gärna skita i att ta nån semester..
Tvättkorgarna svämmar över, så varför lägga i en tvätt när man ändå inte ser nån skillnad?
Finns massa exempel jag kan dra, men varför skriva när ni säkert redan fattat poängen?

Tror att allt började när jag till frukost fick mögligt bröd, och nä, jag märkte inget innan jag bet i det...*urk*

Så jag tror jag lika gärna kan gå och lägga mig och sova och hoppas på att morgondagen blir bättre... Kan ju inte bli så mycket sämre än idag.. ;-)

Kommentarer
Postat av: carro

Ush inte mycigt med mögelbröd :S

Haft en bra dag annars då?

Kram

Postat av: Linda

hej, hur har din dag varit? :)<3

2008-06-25 @ 22:57:17
URL: http://noppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback