Börjar ordna upp sig..

..Efter en körig helg... Slapp följa med till Avesta i fredags, och det var skönt eftersom det "tillstötte komplikationer" och de kom hem 6-7 timmar efter de beräknat. Och Min lägenhet skulle ju inte blivit uthyrd i andrahand förän på torsdag, men hon som skall hyra den flyttade in i fredags eftersom hon skulle börja jobba redan idag. Så nu slipper jag tänka på den på ett tag. Skall bara få tag på strömstadbyggen så de läser av elätaren så jag slipper betala hennes el..=)

Annars är det som vanligt här.. Jobbar för fullt och längtar snart ihjäl mig efter semestern som jag har i augusti. Idag har vi sista personalmötet innan sommaren så man måste in tidigare så det blir en lååång dag i dag också. Men sen jobbar jag bara en dag till och sen så har jag ledigt i tre dagar utan att ha planerat att göra nånting. skall bli riktigt gött..

Bara ett "måste" jag har att göra och det är att åka ut och lämna present till mamma som fyllde år igår. Men har man tur så kanske man får sig en kopp kaffe eller nått och då kan det ju vara värt det..=P

Men nu måste jag ta tag i dagen om jag skall hinna göra mer än bara sitta på jobbet idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback