Nedräkningen pågår..

Till semestern.. Känns som en evighet men det är inte mer än 7 arbetstillfällen kvar. Så det skall nog gå fort bara man orkar hålla ut imorgon. Sen kör jag ju bara mina sista ordinarie turer...

Idag har jag iaf fått vara på stranden lite med Anneli. Jätteskoj att träffa henne igen, var evigheter sen ju.. Skall bli skoj på lördag, börjar se fram emot det nu. Det blir ju alla gamla kompisar som man umgick med massor på hederliga skoltiden. Skoj att se vart alla tagit vägen och höra allt nytt skvaller. =)

Annars är det som vanligt här. Inget nytt som händer... måste ha världens mest tragiska liv som är helt meningslöst.. ;-) nä, så illa är det inte. Var i Grebbestad och Fjällbacka med Johanna. Var jätteskoj men hon spöade mig i minigolf så jag får ta och ta revanch på det en dag tror jag. Detta går ju inte an..

Imorgon blir det antagligen stranden igen en sväng innan jobbet om Therése står ut i värmen. annars får jag nog bege mig in och leta lite kläder till lördag så man ser någorlunda ut när man går ut för första gången på evigheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback