Dryygt.. =(

Har varit förkyld i en vecka nu.. 9 dagar för att vara exakt.. ;-) Är då tjötigt att aldrig få ordentligt med luft ju..
Vill bli frisk nuu...
Annars har det inte hänt så mycket.. Johanna åkte till Alperna inatt =( så nu kommer man inte träffa henne på 3 månader. Måste fixa skype så man kan snacka iaf.. sen blir det ju att hålla kontakt över nätet. Imorgon börjar jag iaf jobba på hennes rad så då går nog dagarna lite fortare iaf.. Tjötgt att ju fler dagar jag jobbar = ju närmre är det till hon kommer hem. Men när hon kommit hem har jag inget jobb längre... Det är ju vad man kan kalla dilemma.. haha... Men men... som det ser ut nu så blir det ju jobb där till sommaren igen och några månader som arbetslös borde man ju klara av..
I vilket fall som helst så längtar jag till sommaren.. skall bli så gött att få lite sol och värme! (om det nu blir det i år). Isf hade jag ju kunnat tänka mig semester.. ;-) Men man får väl jobba på... Nästa år så kanske man kan få sig lite sommarsemester ändå... (som jag sagt flera ggr förut...)

Men men... nu skall jag gå ner och kolla på förlossningskliniken. Intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback