chockar mig själv..

Idag har jag varit på gymmet för första ggn sen i oktober. Har haft sån ångest över min otroligt dålga självdisiplin. Men idag fick Marika mig att ta mig i kragen och gå dit. Hade verkligen ingen lust men nu är jag väldigt tacksam. Även om jag funderar på hur man skall lyckas ta sig upp från sängen i morgon bitti... ;-) Men det blir ett senare problem. Nu är det bara att köra på.. Måste verkligen komma igång igen så man får rört på fläsket och gå ner iaf några kg till innan sommaren. Inte så kul att ta upp hela stranden själv ju.

Annars händer det inte så mycket här. Eller iaf inte nått man kan skriva om så här.. Säger bara att framtiden ser väldigt ljus ut för min del just nu.. =D

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men! Vad duktig du har blivit då! =) Promenad o fika i veckan kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback