Äntligen..

..Har jag fått tummen ur att gå och köpa nya skor.. Äntligen några som ser normala ut och inte gör att mina fötter ser ut som skidor... ;-)
Annars händer det inget nytt här. Fick ingen träningsvärk efter gymmet sist. Blev nästan som en besvikelse... Och egentligen borde jag ta mig dit i eftermiddag eller imorgon men jag tror jag väntar till måndag.. ;-) Klassiskt.. Haha.
Igår kom iaf Johanna hem igen. Var och fikade med henne förut och det var verkligen skitkul att se henne igen och få höra om hur de haft det och så.
Imorgon skall jag nog eventuellt ta en fika med en kompis som jag knappt sett sen jag gick ut 9an. Kommer också bli kul. Höra vad hon har haft för sig under alla dessa år och vad hon vill göra framöver..

Sen blir det väl till att städa sovrummet här hos Jim och se fram emot att vi nog får sängen till veckan så man äntligen kan få sova normalt igen.

Nu blir det film.. Chips och hej.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback