shit post-it...

Har precis kommit hem från badhuset och har varit och vägt mig.. -2,4 kg på 6 dagar.. =) Så nu är man peppad att bara köra på. Även om jag längtar till nästa vecka då man får lägga till riktig mat. Saknar verkligen något att tugga när man äter. Och smaken i munnen är inte helt underbar...*urk* Stort tack till den som uppfann tandborsten och tandkrämen...
Mätte mig även i morse och även där visade det minus. 11,5 cm totalt när man räknar ihop det...

Nu är jag ledig i 2 dagar till och de dagarna kommer bestå av långpromenader och att sitta och plugga. Nu har fronter kommit igång så nu är det bara att sätta igång och mata in arbeten.. ;-) Första handlar om hygien och smittvägar. Så efter detta kommer jag väl plocka fram handspriten och vara helt nojig över att man skall bli sjuk.. ;-)

Men nu är det Top Model som gäller innan man tar en snabb kvällspromenad för att fördriva tiden tills man får vea vem som åker ut ur Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback