På bättringsvägen...

Nu börjar det gå lättare.. Är inne på 4:e dagen med god balans-påsar och energin börjar komma tillbaka. I natt är färsta natten som jag inte drömt om mat och jag vaknade inte ens hungrig... Det negativa är att jag sover så hårt att jag börjat gnissla tänderna igen och vaknar med spänningshuvudvärk... Men det är ju bara att damma av bettskenan så skall väl det också lösa sig..
Nu är det bara att se till att hålla sig sysselsatt så man inte får för sig att titta vad man har i skåpen.. ;-)
Hittills idag har jag både gått promenad, diskat och börjat att städa... Så nu kansk eman kan få ha ett rent hem också.. ;-)
Sedan blir det fler promenader och så skall jag ta tag i pluggandet så jag kommer igång och får in första arbetet...
Skönt att bli lite speedad nu när man har så mycket att göra...;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback