hygieniska arbetsmetoder

håller jag på och skriver om.. Satt typ 4 timmar idag och är så trött på allt vad mikroorganismer och sterilisering heter. Men ändå har jag bara gjort 4 av 12 uppgifter... Så vi får se vad som händer ikväll.. Kanske orkar fortsätta en timme till. Tog iaf en paus och var ute och gick i ungefär 1½ timme. Var väldigt skönt, men blev varmt eftersom min jacka gått sönder och jag bara har min vinterjacka. Borde nog tagit en extra tröja bara. Men det vet jag ju till imorgon om vädret håller i sig.

Har även fått tillbaka värmen i elementen. Tror inte att de varit här och luftat elementen ens. Elementet är varmt uppe men kallt nere. Men brukar det inte vara tvärt om när det är luft i dem? Jag har ingen aning. Tycker bara att det är stört att de inte är jämnvarma..

men nu hägrar duschen och sedan Idol... Svejs!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Här hänger ju du! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback