hungrig och orkeslös...

Andra dagen på enbart vatten och äckelgroggar... Går ändå helt okej. Hungern kan jag hålla i shack men att tvinga i mig dryckerna är en plåga. Igår tror jag att jag bara fick i mig två av tre soppor.. Och idag går det inge vidare heller.. Tror jag kommer dela upp den sista påsen på två så att jag slipper försöka få i mig så mycket på en gång tills jag vant mig med smaken... Men grönsakssoppan var faktiskt helt okej. Kanske för köra enbart den och smultron.. Den var inte heller så plågsam.. Men både choklad och tropisk höll jag på att få upp flera ggr.. Hur skall jag klara minst två veckor med enbart detta? Längtar verkligen tills jag får lägga till en frukt och ett mål mat.
Och att jag snart börjar känna mig piggare igen.. Igår sov jag 2 timmar mellan arbetspassen, idag en halvtimme. Jag är supertrött och vill bara ligga i soffan och kolla på film... En påse chips och en skål med dipp hade inte heller varit fel... ;-) Men den tiden är förbi...

Kan man köpa en påse motivation på statoil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback