En kvinna äger i snitt 19 par skor

Det står det om i aftonbladet idag.. Sitter och funderar på hur många skor jag äger och hur många av dem som faktiskt är hela och jag använder... Måste få tag på nya skor.. Hatar att köpa skor eftersom jag aldrig kan hitta några som jag inte får skoskav av...=/ Kan ju iofs ge mig ut i djungeln idag eftersom jag jobbar delad tur och inte börjar igen förän kl 15 idag.. Men orkar man?

Den 18/9 skall jag träffa Anna-Carin och gå igenom studieplanen så jag kan bärja läsa upp sjukvårdskursen på 200p. Hoppas verkligen jag blir färdig med den till innan jul så jag kan förtsätta med Psykiatri på också 200p. Vill kunna vara klar med båda kurserna till påsk så det inte går allt för lång tid in på våren och försommaren. Vill ju inte behöva sitta inne och plugga på min lediga tid när det är fint väder ute. Om det nu blir en vår/sommar nästa år...

Har länge sett fram emot mina tre lediga dagar jag skulle få i rad. Har inte varit ledig mer än två sedan juli, men så kom jag på igår att jag ändå måste gå in extra imorgon på grund av p-möte. (det 3:e sedan jag började mitt vik för typ 3 veckor sedan). Så det sket sig. Men men.. Får väl hoppas att jag hinner få 3 nya dagar innan nya schemat startar... ;-)

Nä, om man skall försöka sätta lite fart så man får något gjort innan man skall tillbaka till jobbet... ship och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback