Sjuk

Vaknade efter 4 timmars sömn och mådde verkigen piss i morse.. Har hållt i sig hela dagen och nu är jag typ helt genomäcklig i hela kroppen och längtar ihjäl mig efter en dusch.. Fick gå tidigare från jobbet och drog ner och vägde mig men orkade inte stanna kvar och lyssna på träningsnycklarna... Känner mig febrig och helt matt i kroppen. Bara skakar hela tiden.. Förut frös jag så jag hade raggsockar på jobbet... haha... Antar att det är alvedonen som går ur kroppen nu...
Viktminskningen har iaf gått bra denna veckan även om jag fuskat massor, men eftersom jag mår som jag mår vet jag inte om jag vågar lite på att det stämmer fullt ut.... Men det märker vi väl till veckan...;-)

Nu skall jag diska innan jag tar en dusch och placerar mig på soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback