Seg helg

I Fredags var jag och pappa på torp.. Hittade 2 par jeans och lite tröjor iaf.. Hade kunnat handla mer men ville inte göra av med hela lönen + att jag var väldigt stressad.. Så sen när vi kom hem blev det mest till att sitta i soffan och kolla på idol innan man skulle lägga sig för att orka stå upp eftersom man skulle jobba.. Lördagen var ju som den bukar på jobbet, sen skulle vi gå ut men jag hade ingen lust och stannade hemma.. Gött det eftersom jag bytte så jag började kl 7 idag, Var segt att behöva stå upp så tidigt, men man fick ju sova en timme extra inatt. Och det vad guld värt när man fick gå hem kl 14 idag.. Skönt att få några timmar mer ledigt och känna att det är helg.. Är tråkigt att behöva jobba så mycket helger.. var tredje hade räckt.. ;-)
Och veckan kommer mest få bestå av jobb och träning.. Inget spännande att se fram emot nu på ett tag... =( Men jag fyller ju iofs år om 1½ vecka... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback