Maaat =)

Idag skall jag börja lägga till mat igen. Skall bli helt underbart! Att få tugga på något igen..
Men jag måste börja jätteförsiktigt så jag kokar bara ett ägg och lite grönsaker till. Vill inte få ont i magen nu när jag skall jobba hela kvällen ju...
Var och vägde mig igår igen. Samma denna gången så jag har totalt gått ner 4,8 kg på 2 veckor. Mennu kommer det ju lugna sig lite när jag lägger till mat också. Men jag kommer kunna orka träna mer samtidigt också. Så vi får väl se...
Känns som att jag tagit mig lite vatten över huvudet. Jobbar 80% + lite extra ibland och pluggar ungefär 50% vid sidan av. Får ingenting annat vettigt gjort och jag känner mig jättestressad över allt som borde göras.. Så jag får fundera över hur jagvill göra med psykiatrikursen till våren. Om jag får mer jobb i vår vet jag inte om jag orkar fortsätta såhär. Behöver ha lite fritid till att göra ingenting också. Och det är inte kul att se lägenheten som bara blir stökigare och stökigare heller utan att jag vet hur man skall få tid och ork att göra något åt det. =(

Men men, ett problem i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback