bullbak

Idag har jag städat.. Hade bara disken kvar när jag fick ett ryck och ville baka bullar... så nu måste jag nog dammsuga om köksgolvet imorgon igen.. ;-)
Bullarna blev nog bra iaf.. Har inte hunnit provsmaka dem än men det luktar gott. Men jag kom ju självklart på när de var färdiggräddade att jag glömt det uppvispade ägget uppepå... Så de ser lite brända och torra ut... Får väl se hur de smakar senare iaf...

Imorgon skall jag städa färdigt så att jag kan låna ut lägenheten på torsdag med gott samvete iaf... Brorsan och dom vill ju kunna komma hit och värma sig och så när huset kommer... Kommer nog vara fullt liv både där uppe och här inne.. Speciellt om det är kallt.. Men jag sa att de får känna sig som hemma och vill de så får de gärna plantera om blommorna om de får tråkigt.. ;-) Tror jag att jag kan drömma om... Mamma och brorsans svärmor kommer nog mest springa runt här som yra hönor... Haha.. Är glad att jag jobbar så jag slipper höra på kacklet...

Nu skall jag kolla på film och smaka på en ( bara 1 ) nybakad bulle innan jag pyser i säng...

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback