Beslutsångest

Skall man orka hinna stressa ikapp pluggandet eller skall man hoppa av? Känner att det är för tufft att Jobba 80% och plugga nästan 50%. Blir inget liv alls.. Så det lutar åt att jag kommer hoppa av, eller iaf lägga dte på is och se hur man skall fortsätta senare. Man kanske blir arbetslös i vår och då har man ju kanske tid och möjlighet att plocka upp det då igen..

Måste komma ihåg att gå ner och boka tvättid senare också.. Alla mina kläder ligger i tvättan nu ju.. =(
Kanske skall se om man kan beställa lite nya kläder.. Får ju ut lite extra pengar denna månaden eftersom jag jobbade extra förra månaden.. Det är skönt.. Skall jobba några timmar extra nästa vecka också så då blir det mer i kassan nästa månad.. Det är skönt.. En dag gör faktiskt väldigt mycket på lönen.. Så då kan man ju kanske köpa lite nya tröjor och så.. Måste köpa nya jeans också.. Har inga som passar längre.. Det är ju en nackdel med att ha gått ner närmare 8 kg i vikt... De gamla är fortfarande för små medan de nyaste är alldeles för stora och man kan dra av dom utan att knäppa upp knappen typ.. Inte snyggt när de är helt säckiga i röven... =/

Men nu skall jag nog "sova" en timme innan jag tar tag i mig själv... Skall handla och gå en promenad innan jag går tillbaka till jobbet.. Skall lugna mig från gymmet några dagar till eftersom jag varit sjuk.. Vill inte dra på mig något igen efter den där persen... ship och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback