Känner mig populär..

I tisdags förra veckan ringde det en från kommunen som ville att jag skulle jobba extra den dagen som ledsagare. Sagt och gjort följde jag med en man till Uddevalla.. Var jättekul att prova något annat för en gångs skull.. Man fick verkligen tänka om när man skulle vara någon annans ögon så.. Och idag ringde hon igen och frågade hur det hade gått och hur mycket jag jobbade nu för hon ville erbjuda mig ett vikariat... Men eftersom jag redan jobbar så skulle hon iaf singa mig om det behövdes ledsagare eller så en dag i framtiden.. Aldrig fel att bli erbjuden jobb så, synd bara att man inte kan klona sig.. ;-)

Annars har det inte hänt så mycket.. Farmor bjöd på trerätters på bryggan i lördags. Var jättegod mat och gott med vin.. ;-) Det var tom gott med rött vin som jag aldrig dricker annars.. Och igår följde jag med mamma och pappa för att titta ut födelsedagspresenter till mig... Hittade en jättefin klocka som jag skall få på onsdag. Med svart armband och vit urtavla.. Nästan så att man längtar till att bli ännu ett år äldre..
Sen gick jag in på glitter också och köpte örhängen.. Skitcoola med döskallar.. Haha... Jim bara skrattade åt mig.. ;-)

Nu borde jag städa lite i lägenheten och sånt om man för för sig att bjuda på kaffe på onsdag.. Känns nästan som att släkten räknar med det... Hmm... Ja så får det nog bli... Det är ju gott med tårta.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback