Födelsedag..

Idag fyller jag 23.. Vaknade inte med mer krämpor än liote snuva så man ska väl inte klaga egentligen...
Har ändå haft en stressig dag efetsrom jag unnade mig själv en rejäl sovmorgon.. Sedan var man tvungen att städa och diska undan eftersom man var en snäll flicka och bjöd hit föräldrar och sånt på kaffe.
Men jag orkade inte baka något så jag köpte ist...;)
Så nu har jag äntligen fått min efterlängtade klocka.. En axcent med svart armband och vit urtavla. Är jättenöjd.
image22
Sen fick man ju det klassiska lite blommor och pengar och sånt med.. Och olja och vinäger..;) Så imorgon skall jag inte göra annat än att gå hela dagen för att gå av mig all tårta jag tryckt i mig senaste veckan.. Får ångest bara jag tänker på eländet...

Nu skall jag se på slutet av Bonde söker fru... Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback