8 dagar kvar till lön..

och för en gångs skull har jag massa pengar kvar. Har jag inte gjort någonting den här månaden? Har iaf inte gjort så mycket sen sist jag skrev.. Jobbat massa och haft både brandövning och APT på jobbet. Men jag blev inte så mycket klokare för det.. Känns inte som att man har någon koll alls på vad som händer efter jul och det känns som att tiden börjar rinna iväg. Jaja, jag har iaf fått i ordning på a-kassan sen jag bytte fack och det är ju ett stort plus ifall det inte blir som man önskar och man måste stämpla i januari. Fick ju tom en bra ersättning så man skall väl klara sig..

Vad har mer hänt? Vi var ute i lördags, men jag åkte hem efter förfesten eftersom det var lite folk ute och de som var ute var mest gråhåriga.. ;-) Och av någon anledning hamnade vi på en hårdrocksfest... Haha... Kände mig inte så hemma där men det var kul...

Nu skall jag åka och se om jag får tag på nya ytterkrukor i glas så jag kan få upp mina orkideer i fönstrena... Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback