Skavsår

Hatar att jag har så känslig hud.. Två stora blåsor på ena foten och ett brännsår på höften efter sömmen i byxorna som legat fel eller nått... Hur lyckas man?

Hade muntlig redovisning idag på ett grupparbete. Jag var inte nöjd. Vi var fem i vår grupp, tycker 3-4 är lagom. Det var så rörigt att vi inte visste vad de andra gjort och därför blev det massa upprepningar. Vet inte varför men jag tycker det är bäst med enskilda arbeten där man får lägga upp det precis som man vill och ta med den informationen som man tycker är relevant. Jag har nog blivit en enstöring!

Sitter och kollar efter en laptop med. Känns som att det hade varit ganska gött att ha till hösten när man förhoppningsvis har ett jobb att dela plugget med. Men jag får se om man kan komma över nått bra begagnat eller så, har inte råd att köpa sånt nytt som det ser ut idag. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback