Rekreation..

Var på personalfest i fredags. Var först på SPA och sedan After Work på Kontoret och käkade tacobufé. Sedan blev det förfest innan Pråmen och skippers. Mycket trevligt men alldeles för mycket dricka..... Tog mig två dagar att komma tillbaka på banan igen.. I lördags tog det mig två timmar att få i mig "frukost" och jag började äta strax innan kl 18 på kvällen... På söndagen va jag fortfarande halvkass, men tillbringade eftermiddagen/kvällen på jobbet. Då är man glad att man har ett jobb som inte innebär att man springer benen av sig konstant.. ;-)

Var i skolan idag, i drygt en timme. Helt meningslöst och det tärde otroligt på mitt tålamod. Varför skall allt vara så noga för? *blä*
Sen gick jag hem och avreagerade mig på disken, skönt att få det gjort iaf.. Nu är det bara golven kvar. Dammsugaren dras fram när 2:a perioden i hockeyn är över..*kollar med ett öga*....................2-2... *wiiihooo*

Kom på en annan sak med, vi gjorde pendeln på personalfesten.. Så nu vet jag hur många barn jag kommer få och av vilka kön... Eller iaf hur många ggr jag kommer bli gravid.. ;-)   Läskigt att det stämde på ALLA som var där och har barn...

Imorgon skall vi redovisa hur vi skulle bygga upp vårat gruppboende för dementa. Hoppas dagen går fort. Vill att det skall bli onsdag och att bilen går igenom ombesiktningen. Jag skall även på återbesök på sjukhuset för att kolla upp mina blodvärden. Jag hoppas att de är okej samtidigt som att det skulle vara skönt att få se om det kan finnas en anledning till mitt zoombietillstånd som jag hamnat i var och varannan dag hela hösten/vintern/våren... Och onsdagens höjdpunkt: få tvätta alla kläder som svämmar över i tvättkorgarna...
Sen blir det torsdag och då skall vi på studiebesök på Eldorado i Göteborg..*spännande* ;-)

Paus, dags att dammsuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback