Läslus...

Har kommit in i en läsperiod nu och har just nu svårt att slita mig från Stieg Larssons bok Flickan som lekte med elden... Har precis varit inne och förhandsbeställt Luftslottet som sprängdes, hoppas den är lika bra och inte slutar med massa frågeteckan eftersom författaren inte hann skriva mer innan han gick bort..
Har även köpt de 4 första av Camilla läckberg och ser fram emot att börja beta av dem också.

Är trött idag, måste hålla mig vaken så jag kan sova lite i eftermiddag. Skall gå på första natten av tre kl 21.30 ikväll. Kommer vara helt koma kl 7 på söndag morgon och sova bort hela dagen antar jag... Hoppas inte jag somnar på jobbet bara.. ;-)

I måndags lämnade jag in sista enskilda arbetet i skolan. Och nu håller vi på med näst sista grupparbetet som handlar om filmen Lasse och Ulla och om att vara anhörig till någon med demenshandikapp. Läraren har sparat det bästa till sist, nämligen lagarna...*hata* Men efter det är vi iaf färdiga och man kan börja se sig om efter mer jobb...

Nu skall jag käka frukost innan jag fortsätter läsa... chip och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback