Yes...

Har suttit och svurit mig hes i helgen över en datafil som inte gick att öppna.. Och arbetet skulle egentligen varit inne i fredags.. Men helgens slit var verkligen värt det.. Fick ihop det igår så jag kunde skicka in det.. Och idag fick jag tillbaka det med tre stora fina bokstäver... MVG!!! Fick även tillbaka APU-arbetet och det var visst MVG på det med... Jag har blivit en plugghäst...8-)

Min bil är skrot också... Var och besiktigade den igår och han var snäll och inte gav mig körförbud på den, men han sa att jag skulle köra försiktigt hem och ställa bilen och inte köra med den tills den var lagad... Det var fjädersätena fram som var helt sönderrostade.. Högersidan var inte lika illa som vänster där det var stora hål runt om...*suckar*
Har jag råd att laga den? och är det ens någon idé att laga skrutten? Jaja, det ger sig...

Som tur är så skall pappa till Holland över helgen och sen är han bara hemma en natt innan de skall till Spanien i 2 veckor.. Så jag har fått låna hans bil under tiden... Ibland är allt pappor bra att ha... =D

Imorgon skall jag göra något som skrämer livet ur mig... Jag skall göra mitt livs första cytologprov... Det roliga med att fylla 23 antar jag... JAg som verkligen älskar att sitta i den där stolen... Funderar på att köpa hem en och ha i vardagsrummet...*ironi*
Sen skall jag på 2 föreläsningar innan jag åker till jobbet och hämtar en nyckel så jag kommer in på torsdagen när jag börjar... För att sedan köra pappa till hans jobb i Tanum...
Roligt att man inte har tid att plugga så man förstör för alla i gruppen.... Varför kan jag inte planera min tid?

Jag har länge haft lust att lära mig teckenspråk... Hoppas att jag någon gång får chans att göra det... Det lutar åt att det kanske kan bli så i framtiden.. Men jag vet juinte om jag kommer vara kvar på jobbet efter sommaren.. Även om jag verkligen vill... Blir så trött när jag tänker att jag snart kommer vara arbetslös igen... HATAR att vara arbetslös.. Finns inge tråkigare.. Man kan ju deppa ihop för mindre...

Jaja... Får väl jaga timmar och leva på Soc... Eller gifta mig rikt.. Det låter bättre!

JAG VILL BLI LYXHUSTRU!!!!!!! =DHar suttit och svurit mig hes i helgen över en datafil som inte gick att öppna.. Och arbetet skulle egentligen varit inne i fredags.. Men helgens slit var verkligen värt det.. Fick ihop det igår så jag kunde skicka in det.. Och idag fick jag tillbaka det med tre stora fina bokstäver... MVG!!! Fick även tillbaka APU-arbetet och det var visst MVG på det med... Jag har blivit en plugghäst...8-)

Min bil är skrot också... Var och besiktigade den igår och han var snäll och inte gav mig körförbud på den, men han sa att jag skulle köra försiktigt hem och ställa bilen och inte köra med den tills den var lagad... Det var fjädersätena fram som var helt sönderrostade.. Högersidan var inte lika illa som vänster där det var stora hål runt om...*suckar*
Har jag råd att laga den? och är det ens någon idé att laga skrutten? Jaja, det ger sig...

Som tur är så skall pappa till Holland över helgen och sen är han bara hemma en natt innan de skall till Spanien i 2 veckor.. Så jag har fått låna hans bil under tiden... Ibland är allt pappor bra att ha... =D

Imorgon skall jag göra något som skrämer livet ur mig... Jag skall göra mitt livs första cytologprov... Det roliga med att fylla 23 antar jag... JAg som verkligen älskar att sitta i den där stolen... Funderar på att köpa hem en och ha i vardagsrummet...*ironi*
Sen skall jag på 2 föreläsningar innan jag åker till jobbet och hämtar en nyckel så jag kommer in på torsdagen när jag börjar... För att sedan köra pappa till hans jobb i Tanum...
Roligt att man inte har tid att plugga så man förstör för alla i gruppen.... Varför kan jag inte planera min tid?

Jag har länge haft lust att lära mig teckenspråk... Hoppas att jag någon gång får chans att göra det... Det lutar åt att det kanske kan bli så i framtiden.. Men jag vet juinte om jag kommer vara kvar på jobbet efter sommaren.. Även om jag verkligen vill... Blir så trött när jag tänker att jag snart kommer vara arbetslös igen... HATAR att vara arbetslös.. Finns inge tråkigare.. Man kan ju deppa ihop för mindre...

Jaja... Får väl jaga timmar och leva på Soc... Eller gifta mig rikt.. Det låter bättre!

JAG VILL BLI LYXHUSTRU!!!!!!! =DHar suttit och svurit mig hes i helgen över en datafil som inte gick att öppna.. Och arbetet skulle egentligen varit inne i fredags.. Men helgens slit var verkligen värt det.. Fick ihop det igår så jag kunde skicka in det.. Och idag fick jag tillbaka det med tre stora fina bokstäver... MVG!!! Fick även tillbaka APU-arbetet och det var visst MVG på det med... Jag har blivit en plugghäst...8-)

Min bil är skrot också... Var och besiktigade den igår och han var snäll och inte gav mig körförbud på den, men han sa att jag skulle köra försiktigt hem och ställa bilen och inte köra med den tills den var lagad... Det var fjädersätena fram som var helt sönderrostade.. Högersidan var inte lika illa som vänster där det var stora hål runt om...*suckar*
Har jag råd att laga den? och är det ens någon idé att laga skrutten? Jaja, det ger sig...

Som tur är så skall pappa till Holland över helgen och sen är han bara hemma en natt innan de skall till Spanien i 2 veckor.. Så jag har fått låna hans bil under tiden... Ibland är allt pappor bra att ha... =D

Imorgon skall jag göra något som skrämer livet ur mig... Jag skall göra mitt livs första cytologprov... Det roliga med att fylla 23 antar jag... JAg som verkligen älskar att sitta i den där stolen... Funderar på att köpa hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback