Trött och sliten..

Idag har jag haft en riktig slappardag.. Eller jag gick ut starkt, men föll pladask på mitten...
Vaknade vid 8 och gick ut på en morgonpromenad i drygt en timme. Kom hem och käkade frukost och tog en dusch. Sedan bakade jag bröd som jag kommer ge till fåglarna för de blev inge gott....
Sen fastnade jag framför datorn. Snackade med en kompis som jag inte pratat med på evigheter. Sen va de kört... Läste iofs genom de kapitlena i boken som nästa arbete skall handla om.. Så imorgon måste jag sätta igång och börja skriva... Har bara imorgon och torstag fm på mig innan jag skall vara färdig ju... Det skall lämnas in på fredag och jag jobbar torsdag kväll och fredag morgon.... Men jag tror inte att min lärare slår ihjäl mig om jag lämnar det direkt på måndag morgon...

Mamma va här förut också.. Hon hade problem med internet hemma så hon kom hit för att beställa lite kläder till deras utlandsresa. Hon ville beställa gardiner också, men jag hittade inga jag gillade...
De har fått tillbaka pengarna för resan nu med iaf... skönt det... Men det var banken som betalade tillbaka, inte FlyMe. MEn huvudsaken var ju att de fick tillbaka dem.. Inge kul att behöva betala dubbla resor + tillägget hyrbil och en extra natt som de blev tvugna till för att över huvud taget komma iväg...

Imorgon måste jag nog ta mig iväg en snabb sväng till gymmet. Känner att min rygg behöver få sig en ordentlig omgång. Är trött i hela ryggen och orkar knappt hålla mig upprätt löngre... Fattar inte att 5 veckor utan styrketräning skall märkas så tydligt. Visst är det bra på sitt sätt, för då måste man ju ta sig iväg regelbundet... MEn det finns ju inte chans när man är sjuk, och man skall väl inte behöva få så ont för det... bajsrygg...=(


Har gjort något fruktansvärt oekonomiskt. Speciellt nu när jag är helt totalt pank... Men jag tänkte plocka upp ett gammalt intresse jag hade förut... Fotograferingen. Så jag har beställt en digitalkamera som jag hoppas kommer på posten vilken dag som helst.. Har iofs inte fått en bekräftelse på att den blivit skickad än, men jag hoppas ändå... ;)
Känner att jag måste få något mer att göra på min fritid än att ligga i soffan eller svettas på gymmet.
Då kanske man kan ta sig i kragen att gå ut och gå mer eftersom jag gillar att fotografera utomhus.
Gillar iofs min systemkamera bäst, men den är inte så smidig att ha med alla gånger... + att det blir dyrt att framkalla alla bilder so man inte vill ha ut för att de inte blivit helt bra..
Beställde en rosa, ångrar lite att jag inte tog en lila.. Den var finare.. Men den rosa var starkare i färgen och alla klagar på att jag är så insnöad på svart. Så nu skall jag chocka alla i min omgivning...

Men nu blir det en kvällsdusch och sen sängen och skolböckerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback