Mitt i praktiken..

Nu är halva tiden färdig och jag är färdig nästa fredag.. Jag trivs så förbannat bra att jag ångrar att jag redan fixat sommarjobb på annat håll... Men jag hoppas att jag får komma tillbaka till hösten när jag inte har någon annanstans att ta vägen...
Praktiken började jättebra, var där i 3½ dag innan jag fick gå hem.. Det gick influensa på huset och självklart drog även jag på mig skiten.. Nu har jag varit feberfri en vecka och igår var första dagen som jag inte var tvungen att sova mitt på dagen pga att jag varit helt färdig. Fattar inte att man kan vara så trött som jag har varit..
Men men, bara hostan börjar ge me sig så jag kan komma igång med träningen igen så blir jag superglad...

Jag borde verkligen städa här.. finns nytvättad tvätt som skall in i garderoben och disk som skall diskas.. Fönstren är så grusiga att man inte kan se ut heller.. Imorgon skall jag stå upp tidigt och ta ett ordentligt tag i röran innan jag traskar iväg på APU..

Så måste jag börja på APU-arbetet med.. Skall skriva om hur det är att ha en anhörig med utvecklingsstörning eller funktionshinder och varför de behöver vänner typ..
Köpte en bok om det på bokrean. En som jobbat med funktionshindrade och hur man uppmuntrar dem att söka kontakt och skaffa fritidsintressen typ. Hoppas att jag kan få plöjtigenom den de närmsta dagarna så jag får ihop ett fint arbete.. Vill ju ha ett bra betyg i den här kursen.

Handlade upp en hel förmögenhet på böcker i år.. Var så mycket jag ville ha, men man var ju ändå tvungen att strunta i vissa böcker. Får spara ihop massa pengar till nästa år så man kan köpa allt man vill ha..

Nää, om man skall slänga in fiskgratängen i micron så man får i sig lite mat innan man börjar. 13.30-22 kan bli långt att gå utan mat annars..

chip och hej.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback