Kräksjukeskräck!

Nu har jag jobbat två dagar för att personalen ligger hemma med vinterkräksjukan. Vill verkligen inte dra på mig skiten jag med. Skall jobba ikväll med så det gäller att knapra vitpepparkorn tills de sprutar ut genom öronen och binda fast en pumpflaska med handsprit på kroppen så jag kan sprita, sprita och sprita. VÄGRAR bli spysjuk!
Har ett arbete som skall lämnas in på måndag med och jag vill faktiskt till skolan. Det är ju första dagen efter APUn och jag är nyfiken på hur alla andra haft det ju. Och det är ju typ enda chansen att träffa hela min "klass" innan vecka 16 när jag börjar läsa samma kurs som de andra igen.

Jag har fått vårkänslor med. Solen skiner och fåglar kvittrar till förbannelse när jag vill sova på morgonen....
När jag får tid över i veckan skall jag putsa fönster och så vill jag ta ut min utekruka som jag brukar ha på balkongen och plantera lite blommor..*vuxenpoäng*
Så skall jag äntligen ta upp träningen som hamnade på hyllan när jag fick influensan för tre veckor sedan. Morgonpromenader och gym tre-fyra gånger i veckan.*länkta*

Fick mitt sommarschema i förrgår... Kommer vara ledig i 5 dagar i sträck i början av juli sedan kanske 2 dagar någon mer gång under sommaren, oftast bara 1. Men jag fick några fler söndagar i år än förra sommaren. Men det blir till att jobba häcken av sig. Det värsta är att jag inte får någon ordentlig lön förän i augusti = tre månader med knappt några pengar alls.... Älskar studentlivet! =/

Nä, mot jobbet och spysjukan! ha de.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback