Bloggproblem...

Har upptäckt att jag skrivit och publicerat inlägg som inte har gått igenom... De syns inte för er läsare... =(
Masigt att skriva massa som ni inte ändå kan läsa.... Hoppas att bloggen fortsätter funka som den ska nu.. Annars får jag nog byta blogg igen...

Idag har jag för en gångs skull lust att gå ut och festa. Men jag skall jobba till kl 22 ikväll så det blir nog inte så mycket med det... Hade bara 120 kr kvar på kontot efter att alla räkningarna blev betalda. Känns som att jag får nöja mig med saft framför tvn ikväll... Och försöka spara mig så det blir partaj nästa helg istället. Man måste ju festa när det är påsk.

Just nu borde jag verkligen städa och diska.. Min lägenhet är stökig... igen...*suckar*
Min lägenhet är alldeles för liten för allt mitt bråte + att jag inte gillar att vara här så blir det aldrig att jag städar upp efter mig... Så då får man ta städardagar istället...
Hade bokat tvättid på tisdag med, samtidigt som jag lovat att köra mina kära föräldrar till Säve eftersom te skall till Spanien i två veckor. Som tur är har man en snäll pojkvän osm låter mig få tvätta hos honom.. Får nog ta med hans kläder med som tack. Speciellt eftersom han skruvade på min bil förra helgen och har lovat att laga felen som gjorde att bilen inte gick igenom besiktningen...

Nu har jag snart läst färdigt kursen om utvecklingsstörning och andra funktionshinder med. Bara ett grupparbete och två enskilda kvar. Sedan börjar jag på sista kursen på utbildningen den 16 april. Sen är jag snart färdig med skolan. Skall bli såå skönt!!!

Hej hopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback