Så mycket ledigt jag fick...

SKulle jobba imorgon och sedan vara ledig i 2 hela veckor. Så jättemycket fram emot det, men det sket sig...
Chefen ringde igår och frågade om jag kunde tänkamig att jobba heldag (delad tur) på ett annat boende på tisdag och jag kunde inte med att säga nej... Sedan ringde en annan idag och frågade om jag kunde jobba måndagen efter midsommar och typ 30 min senare och frågade om jag kunde ta hennes tur på lördag eftersom hennes gubbe har jour och hon inte fick tag på barnvakt. Så mina 13 dagars ledighet blev genast bara 5 i rad... Men men... jag får väl trösta mig med att jag kommer få större lön i juli än jag vågat hoppas på tidigare...

Drog mig faktiskt iväg till gymmet idag. Första ggn på 4 månader tror jag. Var skönt att få ge ryggen en genomkörare. Men det var extremt dålig luft där.. Hade glömt hur plågsamt det är att ta sig dit på sommaren eftersom deras luftkonditionering inte funkar som man tycker att den borde... Tröttsamt...
Hoppas bara de får renoverat färdigt duscharna nu så man kan ta sig dit innan jobbet och så i fortsättningen... Måste bli duktigare på att gå dit om min rygg skall palla att jobba hela sommaren... =(

Hoppas solen är kvar till imorgon så man kan ta sig iväg till stranden innan jobbet på eftermiddagen... Vill ju hinna få lite färg innan ovädret kommer in... Och jag hoppas verkligen att solen hittar tillbaka till midsommar. Är så förbannat trött på att det skall envisas om att vara dåligt väder då...

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback