Idiotsystem...

Är så trött på ams och deras system just nu...
Jag står inskriven dr eftersom jag just nu är timanställd och man måste ju vara "inne i systemet". Men jag går på timmar med schema och är dessutom garanterad jobb i höst så jag kan inte söka andra jobb. Ändå envisas de med att skicka ut papper om tjänster jag måste söka för att inte bli avskriven. Och idag ringde även en arbetsgivare och erbjöd mig jobb. Men jag var ju tvungen att tacka nej eftersom jag istort sett jobbar heltid hela sommaren och kommer fortsätta med det i höst. Men att tacka nej så gör ju också att man riskerar att bli avskriven... Och jag som redan var trött på allt mas det är att vara inskriven och allt pappersarbete det är med a-kassan och liknande.
Men bara för att jag inte har en månadsanställning så måste jag ju göra det här.... *vill spy*

Nu skall jag åka till mamma och hämta rabarber så jag kan avreagera mig genom att göra och äta en paj sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback