Färdig..

Idag har vi haft den efterlängtade avslutningslunchen på Laholmen och jag har fått mina betyg. Är riktigt stolt över mig själv med de resultaten. Så nu är jag färdigutbildad undersköterska och kan ge mig ut i jobbsökardjungeln. Eller inte riktigt än kanske. Pratade med chefen igår och hon undrade om jag ville ha jobb i höst som jag tackade ja till. Vet inte hur mycket eller hur länge det gäller än, men jag är glad att veta att jag iaf har något att göra i höst. Sen får man väl jaga timmar för utfyllnad om det skulle behövas och försöka få in sin fot någon annanstans. Plus att man fått en rejäl löneförhöjning nu gör ju inte humöret sämre direkt.. ;-)

Idag har jag även hämtat mina nya glasögon, känns läskigt att behöva använda dem nu. Är jätteovant trots att jag egentligen skulle ha använt glasögon sen jag var 19. Men nu hoppas jag att jag kan trivas bättre i dessa så jag faktiskt får "valuta för pengarna". Fick dem faktiskt som present från farmor, morfar, mamma och pappa som grattis för att jag nu skaffat mig en utbildning.. ;-) Är så glad. Pengarna har bara rullat in idag eftersom även skattepengarna kom in på kontot som en gåva från ovan. Passar så bra nu när jag inte får så mycket pengar i juni.

Nu skall jag ut och springa naken 4 varv runt huset för att få ut lite glädjeenergi så jag kommer ner på jorden igen.. Hoppas er dag är lika bra som min...=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback