Besatt av husdjur

Sitter och kollar på 4:an där de visar programmet besatt av husdjur. En tant är ju helt galen. Hon har massa chäferhundar som hon slår eftersom hon inte längre kan hantera dem. =( Om man inte kan hantera sina djur med respekt skall man inte ha kvar dem. Man behöver inte slå dem med sopen. Sånt här gör mig arg och ledsen. Stackars hundar!

Jag och Marika hade inget att göra idag så vi tog oss en tur till Torp. Köpte inget direkt förutom två par byxor som jag skall ha i jobbet. Blir så varmt att jobba i jeans på sommaren så jag ville ha något svalare. Annars blev det inte så mycket vettigt gjort. Bara skönt att komma hemifrån ett tag och dagen gick genast så mycket fortare.

Egentligen borde jag städa undan lite här. Men känner jag mig själv så blir inte det förän imorgon eftermiddag när jag kommit hem från jobbet innan jag åker ut till Jim. Känns som att det smartaste jag kan göra nu är att gå ut och gå en promenad innan jag kryper i säng för att orka upp kl 5.45 och vara pigg och glad hela dagen imorgon. Och imorgon SKALL jag ta mig iväg till gymmet efter jobbet! Pusha mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback