Arbetslös

Japp, idag är min första dag som officiellt arbetslös. Men jag vet ju att jag har jobb i sommar och även en bit in på hösten iaf (ev över vintern med). Skönt att veta att man slipper söka jobb än på ett tag. Men tråkigt att man inte vet hur mycket man kommer jobba i höst eller hur länge. Vill ju veta om man verkligen kan satsa på att kunna flytta till hösten. Hatar verkligen den här trånga och dövarma (iskall på vintern) lägenheten. Vill komma tillbaka in i stan igen också. Och jag saknar verkligen klädkammaren som jag hade på Rådhusberget. =( Här får man inte plats med hälften av alla kläderna man äger ens. Så jobbigt att alltid ha klädhögar överallt utan någonstans att göra av det...

Nä, nu skall jag bädda sängen och ta en tidig kväll så jag orkar upp tidigt för att ta mig till gymmet innan det blir för varmt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback