Det skall en kvinna till... ;-)

För att allt skall fungera som det skall... =D
Har ju beklagat mig länge över att bilen varit trasig. Vindrutetorkarna och klockan har ju varit stendöda.
Säkringen var hel och jag skulle få hjälp att laga den.
Nu blev jag så trött för att ingen hjälpte mig fort nog så jag lagade den själv.. ;-)
Felet var iofs inte större än att den hela säkringen visade sig vara trasig iaf... haha...
Men nu fungerar dom ju som dom skall och jag kan köra bilen när jag behöver den som bäst, i regnet...
Och jag lovar att nu kommer sommaren äntligen eftersom mina vindrutetorkare funkar igen...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det värsta är att du har så jävla rätt...
Nu har jag fått ett lgherbjudande till...så det verkar vara som ödet vill att jag ska flytta...Jag har till den 8 aug att bestämma mig...
Hur är läget med dig annars då?
Går det bra med jobb o så?
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback