Avskriven från ams...

Så långt gick det.. Nu har jag tackat nej till två jobb eftersom jag jobbar så mycket de närmsta 6 veckorna att jag inte kan ta annat jobb och då är jag avskriven. För att inom en månad behöva gå dit och anmäla mig igen när jag skrivit på det nya anställningsbeviset. Känns inte som att man gör annat än hänger i deras lokaler och väntar på att få träffa en handläggare 5 minuter för att berätta vad man gör och inte gör om dagarna....
Visst känns det skönt att slippa det nu, men jag är ju ändå tvungen att snart göra om allt igen... MAAAAAAAS.............

Och nu är jag ledig två dagar och det ösregnar ute så jag känner mig som fånge i mitt eget hem eftersom jag inte kan ta mig någonstans eftersom jag inte kan köra bil när det regnar.... Jag måste få tag på någon som är duktig på bilel och kan se vad som är fel med mina vindrutetorkare.... Känns väldigt meningslöst nu eftersom det just är de här dagarna jag behöver bilen, men då jag jag ju självklart inte använda den... Räknas detta som i-landsproblem?

Nä... Får väl slita på dammsugaren istället då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback