Seg dag!

Idag har det varit riktigt segt.. Vaknade första gången vid 5.30 och var klarvaken och vrålhungrig! Somnade om och halvsov fram till 8 eller nått när jag gick upp.
Åkte till gymmet innan lunch och tog ett rejält konditionspass.*stolt*
Har upptäckt att jeansen sitter lite lösare, men tyvärr tror jag att det är för att jag har töjt ut dom genom att ligga i soffan och päsa och inte för att jag faktiskt gått ner i vikt... Men men.. Det kommer väl snart det med nu när jag tränar såpass som jag gör. Tycker iaf att det borde märkas NÅTT snart iaf..

Har fortfarande ingen motivation att plugga, vilket resulterar i att jag får sitta hela dagen imorgon. Har egentligen ingen lust, men jag tror att det kommer gå fort när jag väl får tummen ur.

Nä, nu skall jag gå och göra en blåbärspaj att flotta mig med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback