Ostrukturerad..

Det är just vad jag är.. Gör massa saker samtidigt, springer fram och tillbaka och får verkligen inget vettigt gjort. Nu har jag varit vaken i typ 7-8 timmar och vad har jag gjort? Jag har varit hos min APU-plats och tittat lite och fått schema. Men de senaste tre timmarna har jag bara suttit hemma och plockat lite men inte gjort någon nytta.
Jag måste städa, diska, laga mat och plugga. Måste skärpa mig så jag slipper stressa igenom allt imorgon ju.

Har en muntlig diskussionsredovisning imorgon kl 9. Det kan ju vara bra att ha läst igenom alla lagar (LSS, SoL, LASS m fl) så jag vet vad jag skall säga och vad jag tycker om dom.

Känns så konstigt att veta att man bara har knappt 4 månader kvar på utbildningen. Kändes som att tre terminer skulle vara för evigt. Men nu är jag snart färdig och det börjar bli dags att börja jaga jobb. Har iofs jobb tills över sommaren och hoppas att det kommer lösa sig till hösten. Det brukar det ju göra allt eftersom. Får jag timmar så kan an ju klara sig ganska bra. Om inte får jag väl gå på gatan eller nått.. ;)

Har piggat upp min tillvaro med en ny mobiltelefon också (W710i)! Hade aldrig gillat den gamla och nu fick jag en ny utan att betala för den... I affären iaf. Kändes som stöld nästan, men eftersom jag band upp mitt abonemang igen så kommer jag ju betala för den allt eftersom.

Nä, nu SKALL jag få något gjort! Ha're


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback