Jobbdag..

Snart dags att ta sig iväg till jobbet.. Börjar kl 15 och är inte ett dugg sugen på att gå dit öht.. =(
Trivs inte lika bra där som uppe på det andra boendet ju.. Men men, om jag inte jobbar kommer jag ju aldrig komma helt in i jobbet och få en chans att trivas där heller..

Har inte gjort ett piss idag heller.. Sov ganska länge för en gångs skull. Kollade lite på tv innan jag åkta in till stan och handlade. Så jag har iaf mat att ta med mig till jobbet så jag slipper hungra ihjäl.
Sedan har jag bara suttit här istort sett. Blir så trött på mig själv.. Hade tänkt att ta en långpromenad, men det blåste så kallt så jag fick aldrig tummen ur.. Vad säger det om min karaktär?

Nä.. Jobbet nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback