Hjärnsläpp!

Har panik! Skall lämna in ett arbete imorgon och jag har inte ens fått ihop en sida. Problemet är att jag inte tror att jag kan få ihop mer heller.. Så jag antar att det får "bära eller brista"...

Har jobbat både idag och igår.. Känner att jag trivs bättre på mitt gamla jobb, men det blir säkert bra det här också när man kommer in i det.. Lite mer osocialt med de boende bara. Känns som man sitter och hänger runt köksbordet bara..

OCh jag är så sjuukt sugen på ostbågar.. Vet inte varför men.. Får väl försöka tänka på nått annat så jag får bort de tankarna... Får väl knapra på en morot eller ett knäckebröd istället!

Tjipp hej, nu skall jag lägga mig på soffan och vänta på att klockan blir sängdags.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback