Fredagstråk..

Fredagar är alltid så sega om man inte skall jobba eller plugga.. Känns nästan som att jag inte gillar helgerna när jag inte har något planerat, de är ju så sega då.
Imorgon skall jag ju jobba på kvällen så då finns u nått att göra iaf.. Får väl se till att gå en lång promenad på dagen eller nått så timmarna tickar på..
Sen händer det inget förän måndag, som är första dagen på APUn. Jag skall börja 1330 första dagen. Så får vi se om det kan bli kul!

Jag är så sjukt sugen på en "syndare".. Jag har varit sugen på kycklingburgare från McDonalds i flera veckor..

Imorgon hoppas jag iaf att jag får en chans att sova ut ordentligt. Ímorse vaknade jag av foderbilen som stog utanför på gården och surrade...*hata grisarna* ;-)

egentligen borde jag passa på att börja plugga och få iordning APU-uppgiften. Den handlar om anhöriga till utvecklingsstöra eller personer med funktionshinder. Den såg ut att vara lite småflum. Får läsa iordning allt så jag vet vad det är jag skall göra egentligen...

På tisdag måste jag komma ihåg att kolla på 45 minuter.. Är ju en familj från Strömstad det handlar om, och den sekten de varit med i.. Skall bli spännande! Hoppas bara jag kan hålla ögonen öppna.. ;-)

Äh.. Jag får väl fortsätta fredagskvällen med att lägga mig på soffan.. ha'de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback