Tillbaka till verkligheten..

Ja, imorgon gäller det igen då asså... =( Jag har vant mig vid att gå hemma nu ju...
Har tillbringat dagarna med att sova och faktiskt städat.. Hade jag haft några pengar hade jag garanterat shoppat upp dem med, men nu var ju tyvärr det inget att behöva oroa sig för...
Skönt att jag får CSN-pengar på onsdag och lön på torsdag.. Har ju inte haft pengar på en månad nu...
Fick iaf flirta till mig 200,- så jag kan handla så jag iaf kan köpa så jag har frukost i veckan... ;-)

Hade ju tänkt komma igång med träningen i veckan med, men lyckades självklart dra å mig ytterligare en förkylning, så nu skall jag satsa allt på att hinna bli frisk till imorgon...

Tror jag har något planerat hela veckan nu för en gångs skull...
Måndag: tvätta kl 15.30-20
Tisdag: Föreläsning kl 10.30
Onsdag: Föreläsning kl 19-21
Torsdag: Leva och fungera, Svenska Mässan i Göteborg
Fredag: Då tar jag helg.. ;-) *skål*

Nä, nu får det bli sängen om jag skall orka upp i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback