En veckas "ledighet"..

Satt hela helgen och stresspluggade för att hinna bli klar med kursen innan nästa kursstart skulle börja i går. Men när jag kom till skolan så fattade ingen varför jag var där eftersom läraren hade glömt meddela mig att kursen flyttats fram en vecka... Tack för den...
Men nu har jag en vecka på mig att finjustera sista arbetet och vara ledig... Har redan gjort massor som stätad och hängt upp tavlorna som stått på soffkanten sedan i julas...


 Så här blev det... Ser det bra ut nu?

Sedan ser man ju till och med ut genom fönstrena efter att jag putsat de två gånger.... Efter första gången var vattnat helt svart och det låg typ en ½ cm tjockt lager av grus i botten... Inte så trevligt... Men resultatet blev ju tillslut godkänt iaf..



Idag skall jag hämta mina kära föräldrar på flygplatsen med.. De har varit två veckor i Spanien och haft ungefär 3-4 dagar med sol.. Annars har det bara regnat och varit dåligt väder.. Ganska typiskt när det varit fint här.. Eller åtminstånde nu de senaste dagarna..

Nä, nu är det mat som gäller innan jag skall fortsätta städandet. De skall komma och besiktiga badrummet imorgon och då är det ju kanske trevligt om man kan ta sig in där....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nämen ser man på...har du oxå hamnat i bloggträsket? ;)
Ja, jag hittade ju sladden igen...läste att du hade "köpt" ny mobil!
Men det kan nog vara bra om du behåller sladden...man vet aldrig när jag slarvar bort den igen!!
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback