6 veckor + 1 dag

Så lång tid har jag kvar av plugget nu... Snart börjar jag räkna ner minuter... Är så tje på att plugga nu så jag har lust att skita i allt. Men det känns ju väldigt dumt att hoppa av nu när vi är inne på sista kursen av utbildningen. Har ju trots allt en studieskuld på drygt 70 000,- så då får jag väl se till att jag skaffat mig en godkänd utbildning iaf...

Har inte hunnit göra nått av det jag skulle göra idag känns det som.. =( Va i skolan hela dagen och sen var det stress hem till tvättstugan och sen fick man ta paus att åka och handla. Sen släpade jag mig iväg på en 45 mins rask promenad nu på kvällen för att ha rört mig nått åtminstånde. Förkylningen är ju borta nu igen så jag hade tänkt mig iväg till gymmet, men det har jag inte hunnit..=( Får försöka ta mig upp vid 6.30 imorgon eller nått så jag har chans att ta mig iväg, annars kommer det ju aldrig bli av...

Men nu skall jag bätta sängen, duscha och krypa ner i sängen och läsa tre spännande och otroligt gripande kapitel om det naturliga åldrandet, omsorg & omvårdnad och om olika demenssjukdomar..... Håll tummarna för mig att jag inte somnar efter halva texten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback